مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-20سياسي

باهرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه برخورد جدی می شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با مدیرانی که با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به تزریق واکسن کرونا برای خود و یا اطرافیانشان خارج از نوبت کنند، - ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با مدیرانی که با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به تزریق واکسن کرونا برای خود و یا اطرافیانشان خارج از نوبت کنند، برخوردی جدی خواهد داشت.

شهرام کرمی بااشاره به آغاز فرایند واکسیناسیون کرونا برای گروه های خاص، اظهار کرد: طی یکی دو هفته اخیر که این فرآیند در کشور شروع شده، شاهد انتشار اخباری از تزریق واکسن به افرادی خارج از اولویت بندی ها در برخی از شهرها هستیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه فرآیند واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه هم آغاز شده، باید مسئولان بهداشت و درمان استان اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی در استان نباشیم.

دادستان کرمانشاه اظهار کرد: درصورت وقوع چنین اتفاقی در کرمانشاه علاوه بر مدیران متخلفی که از جایگاه خود سوء استفاده کرده اند، با مسئولین مرتبط شبکه بهداشت و درمان هم به دلیل کوتاهی در نظارت ها برخورد خواهد شد.

وی اعلام کرد: در هر نوبت تزریق واکسن باید بررسی های دقیقی به عمل آید تا مشخص شود کسانی که واکسن را دریافت کرده اند، آیا اسامی آنها جزو اولویت ها بوده، یا خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه برخورد جدی می شود

باهرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه برخورد جدی می شود