مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-20بين الملل

بایدن و نتانیاهو؛ در تقابل یا تعامل؟


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر حسین تقوایی؛ انتخاب شدن بایدن به عنوان رییس جمهور منتخب این سوال را در ذهن مردم ایجاد کرد که آینده روابط دوطرف چه خواهد شد؟ با وجود شکسته شدن طلسم تماس تلفنی با نتانیاهو، - بنیامین نتانیاهو پس از اظهارات بایدن در خصوص بازگشت احتمالی واشنگتن به برجام صریحا برای رییس جمهور آمریکا خط و نشان کشید و بازگشت آمریکا به برجام را خطای بزرگ و حماقت دانست.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، امیر حسین تقوایی؛ انتخاب شدن بایدن به عنوان رییس جمهور منتخب این سوال را در ذهن مردم ایجاد کرد که آینده روابط دوطرف چه خواهد شد؟ با وجود شکسته شدن طلسم تماس تلفنی با نتانیاهو، به نظر می رسد بایدن نگاه خود را به اروپا بسته است.

برنامه های خود در خصوص برجام، بازگرداندن اعتبار از دست رفته آمریکا در بین شرکای اروپایی و سازمان های بین المللی و مشکلات داخلی را پیش خواهد برد؛ گرچه ممکن است هماهنگی های جزیی در این امر داشته باشد.

به اعتقاد بسیاری از ناظران مسائل امور بین الملل و کارشناسان سیاسی با روی کار آمدن جو بایدن، مساله ایران و برنامه های شهرک سازی، به پرونده های چالش برانگیزی در مسیر روابط تل آویو با واشنگتن تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و نتانیاهو؛ در تقابل یا تعامل؟

بایدن و نتانیاهو؛ در تقابل یا تعامل؟