مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-20سياسي

1200 نفر از کارکنان ارتش در فارس خانه دار می شوند


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانه دار شدن 1200 نفر از کارکنان ارتش در استان فارس با بهره برداری از پروژه های مسکونی در حال اجرا یا تکمیل شده خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانه دار شدن 1200 نفر از کارکنان ارتش در استان فارس با بهره برداری از پروژه های مسکونی در حال اجرا یا تکمیل شده خبر داد.

به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان مراسم افتتاحیه، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های در حال ساخت نزاجا در شیراز با حضور امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا در حاشیه این مراسم بیان کرد: خدا را شاکریم که نیروی زمینی موفق شد خسارتی را که بیش از 10 سال به همکاران عزیز در منطقه فارس(در زمینه واگذاری زمین های منطقه دالین سپیدان) وارد شده بود جبران کند.

او با قدردانی از فرماندهان نظامی و مدیریت شهری شیراز که با همکاری و پیگیری خود موجب تسریع در روند اجرای پروژه های نزاجا در این شهر می شوند، گفت: امید است بتوانیم منازلی را به کارکنان واگذار کنیم که زیبنده آنان باشد و منزلت اجتماعی آنان را بالا ببرد و این کارها موحباتی را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 نفر از کارکنان ارتش در فارس خانه دار می شوند

1200 نفر از کارکنان ارتش در فارس خانه دار می شوند