مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-04-20سياسي

حسین زهی: استفاده از دو ماسک و کاهش ترددهای غیرضروری راه کنترل کروناست


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون تنها گزینه پیش رو برای کنترل موج چهارم کرونا استفاده صحیح از ماسک و رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی است.

- اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: با توجه به اینکه کشور درگیر موج چهارم کرونا شده و امروز اکثر استان های کشور با موج گسترده این بیماری مواجه هستند و بر اساس آمار روزانه نیز تعداد مبتلایان و فوت شدگان در این موج بسیار گسترده تر شده ضرورت رعایت صحیح و دقیق دستورالعمل های بهداشتی امری اجتناب ناپذیر است .

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که حجم واکسن وارداتی نیز بسیار کم بوده و صرفا پاسخگوی کادر درمان و در وهله دوم سالمندان است، فلذا واکسیناسیون عمومی به زودی انجام نخواهد شد بنابراین تنها گزینه پیش رو برای کنترل بیماری استفاده صحیح از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مشارکت نداشته باشند کنترل این موج به سادگی میسر نخواهد شد و تعداد تلفات روز به روز بیشتر می شود.

از مردم انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان استفاده صحیح از ماسک را جدی گرفته و از حضور در تجمعات و اجتماعات به ویژه در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زهی: استفاده از دو ماسک و کاهش ترددهای غیرضروری راه کنترل کروناست

حسین زهی: استفاده از دو ماسک و کاهش ترددهای غیرضروری راه کنترل کروناست