مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-04-20سياسي

2054/ شهید محمدحسین مولوی: با دشمن سازش نمی کنیم


شهیدمحمد حسین مولوی در وصیت نامه خود آورده است: اسلام با خون شهید آبیاری و زنده می شود پس ما می جنگیم، می میریم اما سازش با دشمن را نمی پذیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید محمد حسین مولوی: بسم الله الرحمن الرحیم با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی که روح انقلاب را در کالبد مرده این ملت دمید، امامی که با همراهی مردم توانست در مقابل ستمگران تاریخ بایستد و انقلاب را به پیروزی برساند.

مردم ایران چه در زمان انقلاب و چه اکنون که درگیر جنگی نابرابر هستیم قهرمانانه از کشور اسلامی خود دفاع می کنند که حیرت و تعجب جهانیان را برانگیخته است چنانکه در قرآن آیه شریفه می فرماید: ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص یعنی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2054/ شهید محمدحسین مولوی: با دشمن سازش نمی کنیم

2054/ شهید محمدحسین مولوی: با دشمن سازش نمی کنیم