مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 21:202021-04-20سياسي

شعار سال، امتحانی برای مدعیان خدمت


اکنون میدان برای متولیان امر، مردم، دوستداران نظام و انقلاب و وطن پرستانی که به ادعای خودشان دل در گرو ایران دارند، باز و زمان امتحانِ مرد میدان های خدمت است.

- یادداشت_ موسوی انصاری نامگذاری مجدد سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری با مفهوم و موضوعیت تولید از چند منظر قابل بحث و بررسی است که به چند نکته کوچکی از نگاه حقیر به آن اشاره می شود.

نکته اول: همه نامگذاری ها و عناوینی که مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال اعلام می کنند ، بر اساس تبیین راهبرد دکترین معتقد است دنیا چه سر سازگاری با ما داشته باشد چه نداشته باشد در همه حال باید با اتکا و اعتماد به خودمان داشته باشیم تا بتوانیم در آینده حداقل از حق خودمان دفاع کنیم و از طرفی هم نگاه ذلیلانه به دست آن کشور و این قدرت خارجی نداشته نباشیم و به تعبیری آقای خودمان باشیم.

و چاره ای جز این نیست که روی پای خودمان بایستیم و اگر قرار است روی اعتقادات و باورها و ارزش های دینی و اخلاقی خود پایبند باشیم، قطعا نیاز به تقویت از درون خود علی الخصوص در بعد امنیتی و اقتصادی هستیم.

دشمنی ها و فتنه ها و دسیسه ها هست و خواهد بود به قول حضرت امام (ره) چه بخواهیم و چه نخواهیم جهانخوران ما را راحت و آرام نخواهند گذاشت و این ملت تا زمانی که روی پای خود نایستاده است در امان نخواهد بود و رهایش نخواهند کرد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال، امتحانی برای مدعیان خدمت

شعار سال، امتحانی برای مدعیان خدمت