مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-20سياسي

محلات لرستان میزبان جشنواره «مهرواره محله همدل»/ طرحی برای ایجاد امید بین مردم


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اجرای جشنواره «مهرواره محله همدل» در سطح محلات این استان، گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد امید در بین مردم است.

- خرم آباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اجرای جشنواره مهرواره محله همدل در سطح محلات این استان، گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد امید در بین مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی قدرتی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره ملی مهرواره محله همدل در سطح کشور همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این طرح در استان لرستان نیز برگزار می شود.

طرحی برای همه محله ها و فعالان فرهنگی وی با بیان اینکه کنشگران فرهنگی، امامان محله، امامان پایگاه های اجتماعی، هیئت های مذهبی در محلات و… در قالب این طرح می توانند فعالیت داشته باشند، عنوان کرد: در این طرح همه پای کار می آیند و یکی از مسائل و مشکلات محله خود را احصا و برای رفع آن فعال می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه این طرح در 14 حوزه اجتماعی، حقوقی، آموزشی، تربیتی، سبک زندگی اسلامی، فرهنگی و… اجرا می شود، گفت: در یکی از این عرصه ها، یکی از مشکلات محله از سوی مردم مورد پیگیری و حل قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات لرستان میزبان جشنواره «مهرواره محله همدل»/ طرحی برای ایجاد امید بین مردم

محلات لرستان میزبان جشنواره «مهرواره محله همدل»/ طرحی برای ایجاد امید بین مردم