مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-20ورزشي

شادی بعد از گل آل کثیر و مغانلو در آغوش سید جلال + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید جلال حسینی که در بازی های لیگ برتر به یکی از گلزن ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است به طوری که بیش از مهاجمان این تیم توپ را وارد دروازه حریفان کرده است در دیدار با گوا نیز همانند تقابل با الوحده دروازه تیم .

- سید جلال حسینی باز هم در دیدار با گوا نماینده هند در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد تا در آستانه 40 سالگی به درخشش خود ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید جلال حسینی که در بازی های لیگ برتر به یکی از گلزن ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است به طوری که بیش از مهاجمان این تیم توپ را وارد دروازه حریفان کرده است در دیدار با گوا نیز همانند تقابل با الوحده دروازه تیم هندی را باز کرد تا دومین گل آسیایی خود را در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.

پس از اینکه پرسپولیس روی یک غفلت دروازه خود را مقابل گوا باز شده دید به حملات پی در پی و منظم دست زد که یکی از این حملات به پنالتی به سود پرسپولیس ختم شد.

این پنالتی توسط ترابی به گل تبدیل شد تا شوک وارده به پرسپولیس چند دقیقه بیشتر دوام نداشته باشد.

چند دقیقه بعد از این گل، این بار ارسال از روی نقطه کرنر در سمت چپ به مهدی ترابی رسید و او با سانتری تماشایی سیدجلال حسینی را در موقعیت گلزنی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادی بعد از گل آل کثیر و مغانلو در آغوش سید جلال + عکس

شادی بعد از گل آل کثیر و مغانلو در آغوش سید جلال + عکس