مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-20اقتصادي

خیز دوباره دلار در معاملات جهانی


دلار بر خلاف انتظار برخی معامله گران موفق به حفظ کانال 91 واحدی شد.

- دلار بر خلاف انتظار برخی معامله گران موفق به حفظ کانال 91 واحدی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، در حالی که بحث ها بر سر لزوم داشتن یا نداشتن تداوم حمایت از کسب و کارهای اقتصادی در آمریکا بالا گرفته است، سناتور ارشد جمهوری خواه از حمایت سنا از اقدامات لازم برای بازگشت سریع تر به حالت عادی خبر داده و افزوده است بدون به جریان افتادن مجدد جریان سرمایه ای و اصلاحات ساختاری به ویژه در حوزه مالیاتی، احیای رقابت پذیری کار دشواری خواهد بود.

تیم اسکات همچنین ضمن اعتراف به پیامدهای سنگین ویروس کرونا بر عملکرد بزرگ ترین اقتصاد جهان در نیمه دوم سال قبل گفت: ما امسال نه تنها شاهد رشدهای دو رقمی خواهیم بود بلکه این رشدها به حدی نیرومند خواهد بود که شاید نظیر آن طی یک قرن اخیر دیده نشده است.

جذابیت دارایی های دلاری به ویژه در حالی که بانک مرکزی آمریکا بر سر دوراهی افزایش نرخ بهره یا حفظ آن در سطح کنونی قرار گرفته، در نظر معامله گران کمرنگ تر شده است.

چشم انداز صعودی بودن تورم در کنار احتمال رونمایی از بسته های حمایتی تریلیون دلاری دیگر توسط دولت بایدن از جمله دلایلی است که معامله گران را به این نتیجه رسانده که انتظار دلاری به نیرومندی دلار سال 2019 در کوتاه مدت را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دوباره دلار در معاملات جهانی

خیز دوباره دلار در معاملات جهانی