مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-20سياسي

بنیانگذار Adobe و PDF در 81 سالگی درگذشت


«چارلز (چاک) گشکه» بنیانگذار شرکت بزرگ نرم افزاری «Adobe Inc» که به توسعه فناوری قالب «Portable Document Format» یا PDF(پی دی اف) کمک کرد در81 سالگی درگذشت.

- ،  چارلز (چاک) گشکه بنیانگذار شرکت بزرگ نرم افزاری Adobe Inc که به توسعه فناوری قالب Portable Document Format یا PDF(پی دی اف) کمک کرد در 81 سالگی درگذشت.

این شرکت اعلام کرد، گشکه ، که در حومه لس آلتوس در منطقه خلیج سانفرانسیسکو زندگی می کرد، روز جمعه درگذشت.

شانتایو ناراین مدیرعامل Adobe (اَدوبی) در نامه ای به کارمندان شرکت نوشت: این فقدان بزرگی برای کل جامعه اَدوبی (Adobe) و صنعت فناوری است که وی برای آنها راهنما و قهرمان بوده است.

ناراین گفت: چارلز (چاک) گشکه و جان وارنوک به عنوان بنیانگذاران Adobe، نرم افزار پیشگامانه ای خلق کردند که انقلابی در نحوه برقراری ارتباط مردم ایجاد کرده است.

اولین محصول آنها Adobe PostScript بود، یک فن آوری ابتکاری که یک روش کاملاً بنیادی را برای چاپ متن و تصاویر روی کاغذ فراهم می کند و انقلابی در انتشار دسک تاپ به دنیا هدیه کرد.

چاک انگیزه ای بی وقفه و مستمر برای نوآوری در شرکت ایجاد کرد و در نتیجه برخی از بزرگ ترین اختراعات نرم افزاری جهان، از جملهPDF ،Acrobat  Illustrator ، Premiere Pro و Photoshop را به بشریت ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیانگذار Adobe و PDF در 81 سالگی درگذشت

بنیانگذار Adobe و PDF در 81 سالگی درگذشت