مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-20اقتصادي

جزییات و ویژگی های سومین مرز ایران و پاکستان


مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی افتتاح سومین مرز بین ایران و پاکستان، ویژگی ها و جزییات آن را تشریح کرد.

- مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی افتتاح سومین مرز بین ایران و پاکستان، ویژگی ها و جزییات آن را تشریح کرد.

جواد هدایتی درگفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: امروز (چهارشنبه) سومین مرز رسمی و بین المللی ایران و پاکستان به نام پیشین افتتاح می شود در حالی که حدود چهار ماه گذشته دومین گذرگاه مرزی بین دو کشور یعنی ریندان افتتاح شده بود و پیش از آن تنها مرز رسمی و بین المللی بین ایران و پاکستان میرجاوه بود.

وی با توجه به طول مرز مشترکی و حجم تجارت ایران با پاکستان، افزود: با وچود این وضعیت ضرورتی وجود داشت که تعداد پایانه های رسمی و بین المللی را برای ارائه خدمات تجاری افزایش دهیم، بنابراین امروز پایانه مرزی پیشین به عنوان سریعترین مرز مشترک افتتاح خواهد شد چرا از روزی که عرصه را تحویل گرفتیم تا امروز که تا ساعاتی دیگر افتتاح خواهد شد، تقریبا 45 روز فرصت داشتیم.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه مساحت سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و ویژگی های سومین مرز ایران و پاکستان

جزییات و ویژگی های سومین مرز ایران و پاکستان