مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-20اقتصادي

کشف 123 میلیون ریال داروی قاچاق و اقلام مسروقه توسط مرزبانان خراسان رضوی


مرزبانان خراسان رضوی با هشیاری 123 میلیون ریال داروی قاچاق و اقلام مسروقه یک خودرو را در مرزهای این استان کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ ان کالا عنوان کرد: مرزبانان هنگ تایباد حین بازرسی خودروی سواری افغانی تعداد 48 عدد آمپول روفیلاکت را که سودجویان قصد خروجش بدون مدارک و مجوزهای گمرکی از مرز داشتند را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را 123 میلیون ریال برآورد کرده اند، در این رابطه قاچاقچیان نیز پس از دستگیری به مراجع ذی صلاح جهت رسیدگی به جرم تحویل داده شدند.

کشف اقلام مسروقه یک خودرو توسط مرزبانان​ فرمانده هنگ مرزی یکی از پاسگاه های مرزی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و در بازرسی از این خودرو، اقلامی شامل ضبط و مانیتور را کشف و پس از استعلام مشخص شد که اقلام موجود مربوط به خودروی پرادوی سرقتی است که پس از تشکیل پرونده ابتدایی فرد مذکور به همراه اقلام سرقتی تحویل مراجع قضایی شد.

  سرهنگ قاسمی افزود: مرزبانان هنگ مرزی سرخس علاوه بر انجام وظیفه خطیر خود که حراست و حفاظت از مرزهای استان است در امور انتظامی نیز اقدامات شایانی را تا کنون انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 123 میلیون ریال داروی قاچاق و اقلام مسروقه توسط مرزبانان خراسان رضوی

کشف 123 میلیون ریال داروی قاچاق و اقلام مسروقه توسط مرزبانان خراسان رضوی