مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-20اقتصادي

Xingyue L؛ کراس اوور جدید جیلی با نگاهی به آئودی و سطح 2 رانندگی خودران (+عکس)


این خودرو با سطح 2 رانندگی خودران ارائه خواهد شد و از دیگر امکانات پیشرفته آن می توان به سیستم پارک خودرکار، 12 رادار اولتراسونیک، رادارهای پیشرفته محیطی، - Xingyue L؛ کراس اوور جدید جیلی با نگاهی به آئودی و سطح 2 رانندگی خودران (+عکس) این خودرو با سطح 2 رانندگی خودران ارائه خواهد شد و از دیگر امکانات پیشرفته آن می توان به سیستم پارک خودرکار، 12 رادار اولتراسونیک، رادارهای پیشرفته محیطی، دوربین های با کیفیت در 4 گوشه خودرو، 1 دوربین مونوکولار، 1 دوربین داشبورد، 1 دوربین فضای داخلی خودرو و 24 سنسور محیطی اشاره کرد.

در طراحی این خودرو نگاه ویژه ای به کراس اوورهای فولکس واگن داشته است! برای مثال می توان به شباهت چراغ های اصلی عقب به آئودی کیو8 و همچنین الگوی رینگ ها به آنچه که در محصولات فولکس واگن دیده ایم، اشاره کرد.

در تصاویری که از نمایشگاه ارائه شده علاوه بر طراحی موفق نمای بیرونی، با حضور در کابین بیشتر می توان به تلاش جیلی برای ارائه یک محصول باکیفیت پی برد تا جاییکه Xingyue L را به محصولات سطح بالای بازار جهانی نزدیک کند.

این خودرو با سطح 2 رانندگی خودران ارائه خواهد شد و از دیگر امکانات پیشرفته آن می توان به سیستم پارک خودرکار، 12 رادار اولتراسونیک، رادارهای پیشرفته محیطی، دوربین های با کیفیت در 4 گوشه خودرو، 1 دوربین مونوکولار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

Xingyue L؛ کراس اوور جدید جیلی با نگاهی به آئودی و سطح 2 رانندگی خودران (+عکس)

Xingyue L؛ کراس اوور جدید جیلی با نگاهی به آئودی و سطح 2 رانندگی خودران (+عکس)