مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 18:202021-04-20اقتصادي

چابهار یکی از قطب های بزرگ اقتصادی کشور خواهد شد


منطقه آزاد چابهار یکی از قطب های بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور خواهد شد و زیرساخت های آن در حال توسعه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر راه و شهرسازی گفت: منطقه آزاد چابهار یکی از قطب های بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور خواهد شد و زیرساخت های آن در حال توسعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنمحمد اسلامی شامگاه سه شنبه در بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بندر، راه آهن و فرودگاه چابهار در حال توسعه است و متعاقب آن ساخت شهر سکونتگاهی طراحی شده که امروز درحال ایجاد ساختار و کالبد شهر جدید تیس هستیم.

وی اضافه کرد: تیس یکی از شهرهای مدرن و فاخر کشور خواهد شد و در این راستا ساماندهی چابهار و مقابله با حاشیه نشینی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال 1400 پدیده سکونتگاه های غیررسمی و سازه های ناپایدار را جمع آوری کنیم تا مردم در خانه های مناسب زندگی کنند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه آهن چابهار به زاهدان بیان داشت: طرح راه آهن با وضعیت خوبی در حال انجام است اگرچه در وضعیت کرونایی با مشکلاتی مواجه شدیم اما به یاری خدا قبل از تمام شدن فرصتِ دولت دوازدهم دوبخش این طرح را افتتاح خواهیم کرد و باقیمانده آن تا پایان امسال و نهایتا ابتدای سال آینده انجام خواهد شد و مردم صدای سوت قطار چابهار را خواهند شنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار یکی از قطب های بزرگ اقتصادی کشور خواهد شد

چابهار یکی از قطب های بزرگ اقتصادی کشور خواهد شد