مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:402021-04-20سياسي

افزایش حقوق سربازان به یک میلیون و پانصد هزار تومان


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تلاش ها و پیگیری مجلس شاهد رشد افزایش حقوق سربازان هستیم، گفت: براساس میانگین حقوق سربازان از 440 هزار تومان در سال 1399 به یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال جاری افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی خضریان در مورد افزایش حقوق سربازان گفت: سال گذشته با استناد به ماده 49 و 50 ⁧ قانون ⁩خدمت وظیفه عمومی در خصوص حقوق سربازان وظیفه مشخص شد تنها 13 درصد از حقوق مصوب تمامی سربازان پرداخت می شد، از وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح که مسئول تامین این بودجه است، با طرح سوالی موضوع پیگیری شد.

وی افزود: در حال حاضر و با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم فزاینده در کشور، که مشکلات معیشتی فراوانی را برای عموم جامعه خصوصا اقشار ضعیف فراهم کرده است و سربازان در حال خدمت نیز عموما از قشر ضعیف جامعه محسوب می شوند.

حمایت از سربازان از رسالت های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح کشور است و ماده 49 و 50 قانون خدمت وظیفه عمومی، دولت را بر پرداخت 60 تا 90 درصد حقوق پایوران به سربازان مجرد و متاهل ملزم نموده است که تأمین بودجه مورد نیاز به عهده وزارتخانه دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح است و باید در اختیار نیرو های مسلح قرار می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق سربازان به یک میلیون و پانصد هزار تومان

افزایش حقوق سربازان به یک میلیون و پانصد هزار تومان