مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-20بين الملل

لندن حق اقدام مجدد نظامی در افغانستان را محفوظ می داند!


معاون وزیر دفاع انگلیس طی سخنانی مدعی شد در صورت بازگشت فعالیت گروه های تروریستی بین المللی به افغانستان، لندن حق اقدام نظامی مجدد در این کشور را برای خود محفوظ می داند! - معاون وزیر دفاع انگلیس طی سخنانی مدعی شد در صورت بازگشت فعالیت گروه های تروریستی بین المللی به افغانستان، لندن حق اقدام نظامی مجدد در این کشور را برای خود محفوظ می داند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه استندارد، معاون وزیر دفاع انگلیس امروز سه شنبه طی سخنانی مدعی شد که در صورت بازگشت تروریسم بین المللی به افغانستان، لندن و متحدینش در ناتو حق اقدام نظامی جدید در این کشور را برای خود محفوظ می دانند.

بر اساس این گزارش، جیمز هیپی که این سخنان را در جریان نشست مشترک با پارلمان بریتانیا مطرح می کرد، ضمن ابراز امیدواری نسبت به حصول نتایج موفقیت آمیز در خصوص روند صلح افغانستان، تاکید کرد که حضور طالبان به عنوان بخشی از دولت افغانستان تقریباً قطعی است.

این سخنان معاون وزیر دفاع انگلیس در حالی مطرح شد که ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان روز سه شنبه اعلام کرد که رسیدن به صلح با حضور خارجی ها در افغانستان امکان پذیر نیست.

سخنگوی گروه طالبان در این خصوص گفت: نشست استانبول برای صلح افغانستان مهم است؛ اما زمانی که برخی از کشورها می خواهند از طریق این نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن حق اقدام مجدد نظامی در افغانستان را محفوظ می داند!

لندن حق اقدام مجدد نظامی در افغانستان را محفوظ می داند!