مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-20سياسي

در مذاکرات وین عجله نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار جمعی از فعالان سیاسی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت، - ، اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار جمعی از فعالان سیاسی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می کنند، اظهار داشت: امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می کنیم.

روحانی با بیان اینکه معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است، گفت: مذاکرات حدود 60، 70 درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه در مذاکرات عجله نداریم، اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد، اظهار داشت: چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می کنیم.

روحانی با تاکید بر اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت امروز از پیک مشکلات عبور کرده ایم، گفت: هرگونه سخن و حرکتی که به دروغ گفته شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مذاکرات وین عجله نداریم

در مذاکرات وین عجله نداریم