مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-20بين الملل

وزیر خارجه پاکستان: واردات نارنگی کینو به ایران از سرگرفته می شود


وزیر امور خارجه پاکستان با اعلام لغو واردات نارنگی (کینو) از سوی ایران، این تحول را خبری خوش برای کشاورزان پاکستانی و گامی موثر در جهت افزایش همکاری های تجاری دو کشور همسایه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت امور خارجه پاکستان، شاه محمود قریشی که برای انجام سفر سه روزه رسمی به جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه) وارد تهران شد، طی مراسمی در سفارت پاکستان، از افتتاح سومین گذرگاه رسمی میان ایران و پاکستان تمجید کرد.

وی همکاری و تعامل نزدیک ایران در بحث تاسیس گذرگاه های جدید مرزی با پاکستان و طرح احداث بازارچه مرزی را قابل ستایش دانست و هدف از سفر فعلی خود را گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور اعلام کرد.

قریشی ادامه داد: صادرات نارنگی پاکستانی به ایران از سال 2012 ممنوع شده بود اما اکنون این ممنوعیت لغو شد و نخستین خبر خوش سفر من به ایران برای تولید کنندگان نارنگی در پاکستان است.

وی بر ترویج دیپلماسی اقتصادی پاکستان برای تحکیم همکاری ها با ایران تاکید کرد و افزود: دو کشور برادر از مشترکات تاریخی، جغرافیایی، مذهبی و اجتماعی برخوردارند و فرصت های فراوانی نیز برای افزایش مناسبات تجاری مشترک وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه پاکستان: واردات نارنگی کینو به ایران از سرگرفته می شود

وزیر خارجه پاکستان: واردات نارنگی کینو به ایران از سرگرفته می شود