مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-20سياسي

سرداری که نقطه زن ها را در مرز اسراییل کاشت


غربی ها او را کلید پروژه موشکی دقیق حزب الله لبنان می دانستند؛ مردی که در سال های اولیه انقلاب در مناطق آشوب زده کردستان و آذربایجان غربی در میدان حضور داشت و پس از آن به جبهه های جنوب رفت، - غربی ها او را کلید پروژه موشکی دقیق حزب الله لبنان می دانستند؛ مردی که در سال های اولیه انقلاب در مناطق آشوب زده کردستان و آذربایجان غربی در میدان حضور داشت و پس از آن به جبهه های جنوب رفت، با ارتش بعثی جنگید و پس از جنگ در بخش های مختلف نیروهای مسلح خدمت کرد.

تمام آنچه را او انجام داد شاید بتوان متعلق به گذشته دانست اما مسئولیت سپاه پاسداران در کشور لبنان و آنچه او برای جمهوری اسلامی و محور مقاومت در لبنان انجام داد، نه تنها متعلق به گذشته که آینده را نیز متاثر از خود خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: سردار سیدمحمد حسین زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، شامگاه یکشنبه به دوستان و یاران شهیدش پیوست اما خدماتش همچنان جاری و ساری است.

در سی ام دی ماه 98 که او به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس منصوب شد، یکی از رسانه های انگلیسی زبان، این انتصاب را به معنای تحولی که انگیزه بیشتری برای نقش یگان نظامی - اطلاعاتی خارج از مرزهای ایران به وجود می آورد ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرداری که نقطه زن ها را در مرز اسراییل کاشت

سرداری که نقطه زن ها را در مرز اسراییل کاشت