مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-20سياسي

توزیع 30 هزار بسته کمک معیشتی از ابتدای سالجاری در کرمان


از ابتدای سال جاری تاکنون 30 هزار بسته معیشتی را توزیع کرده ایم و تا پایان ماه مبارک رمضان 5 برنامه توزیع کمک های مومنانه در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، طرح شهید سلیمانی و همچنین کمک مومنانه ادامه دارد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 هزار بسته معیشتی را توزیع کرده ایم و طبق برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان 5 برنامه توزیع کمک های مومنانه را در دستور کار داریم اولین برنامه روز دوم اردیبهشت سالروز تأسیس اساسنامه سپاه، دومین برنامه نیمه ماه رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: برنامه سوم سالروز تأسیس بسیج سازندگی است لیالی قدر و عید سعید فطر هم برنامه های بعدی است که طی این ماه پیش بینی شده و توزیع کمک های مومنانه را تقسیم کرده ایم.

وی افزود: توزیع کمک های مومنانه در این پنج مرحله با کمک همه رده های حمایتی به صورت قرارگاهی بین مردم توزیع می کنیم همچنین توزیع غذای گرم را هم به ویژه در نیمه ماه رمضان و لیالی قدر پیش بینی کرده ایم.

معروفی ادامه داد: در سال جاری رویکرد کمک های مومنانه نسبت به سال قبل متفاوت شده در حوزه آزادی زندانیان غیر عمد، اشتغال خرد، حوزه آب شرب، حوزه بهداشت و ازدواج آسان و همچنین در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برنامه های جدی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 30 هزار بسته کمک معیشتی از ابتدای سالجاری در کرمان

توزیع 30 هزار بسته کمک معیشتی از ابتدای سالجاری در کرمان