مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:552021-04-20بين الملل

آمریکا: ایران به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است


فرمانده نیروهای آمریکایی در آفریقا با اشاره به توسعه نفوذ روسیه و چین در آفریقا گفت که ایران نیز به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ژنرال کنت مک کنزی فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه گفت که ماموریت آمریکا در افغانستان این بوده که مانع از آن شود که گروه های تروریستی از این کشور برای تهدید منافع و امنیت آمریکا، متحدان و شرکای آن استفاده کنند.

وی که در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا صحبت می کرد، افزود: ما بر همکاری تنگاتنگ با دولت افغانستان و متحدان ناتو تمرکز کرده ایم تا با مسئولیت پذیری عملیات پشتیبانی در افغانستان را پایان بخشیم.

این مهمترین تلاش من در حال حاضر است .

مک کنزی مدعی شد: هدف یگانه ما در افغانستان این بوده که اطمینان یابیم القاعده و دیگر گروه های افراطی بار دیگر هرگز نتوانند به طراحی، آماده سازی و انجام حملات علیه آمریکا و متحدان ما بپردازند .

وی گفت: این کارزار به صورت قابل توجهی طی سال ها تکامل یافت که این هدف از طریق مبارزه فعال تا تلاش های مشاوره ای برای ارتقای توانایی نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستانی برای انجام ماموریت هایشان حاصل شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: ایران به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است

آمریکا: ایران به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است