مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-20بين الملل

واشنگتن: ایران به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است


فرمانده نیروهای آمریکایی در آفریقا با اشاره به توسعه نفوذ روسیه و چین در آفریقا گفت که ایران نیز به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال کنت مک کنزی فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه گفت که ماموریت آمریکا در قابل توجهی طی سال ها تکامل یافت که این هدف از طریق مبارزه فعال تا تلاش های مشاوره ای برای ارتقای توانایی نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستانی برای انجام ماموریت هایشان حاصل شده است .

فرمانده نیروهای تروریستی در منطقه اضافه کرد: اینکه حادثه دیگری شبیه 11 سپتامبر به وقوع نپیوسته، تصادفی نیست بلکه این، محصولی انباشته از این تلاش هاست .

وی گفت: در حال حاضر در حال برنامه ریزی بیشتر برای عملیات ضد تروریستی در این منطقه بوده تا اطمینان یابیم که سازمان های افراطی که برای بقای خود در داخل افغانستان تلاش می کنند تحت نظارت و فشار دائم ما باشند .

مک کنزی افزود: موضع گیری قوای تهاجمی آمریکا برای حفاظت از این است که طالبان نتواند به هیچ وجه در بازاستقرار منظم ما مداخله کند .

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در ادامه سخنانش در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در خاورمیانه، معتقدم که چین و روسیه به توسعه تلاش های خود برای بهبود موضعشان در منطقه و کمرنگ کردن جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: ایران به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است

واشنگتن: ایران به طور فزاینده ای در آفریقا فعال شده است