مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-20پزشكي

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از یک شرکت تولید کیت های تشخیص هورمونی


اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امروز از آخرین دستاوردهای کیت های تشخیص غربال گری، کرونا و تیرویید یک شرکت داخلی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امروز (سه شنبه 31 فروردین ماه) از آخرین دستاوردهای کیت های تشخیص هرمونی غربال گری، کرونا و تیرویید شرکت نویان نگین بازدید کردند.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در این بازدید تمامی مراحل تولید کیت های تشخیص از تهیه مواد اولیه، تولید تا بسته بندی، انبار و توزیع محصولات منطبق با استاندارها و چک لیست  مصوب مورد بازرسی و کنترل قرار دادند.

  حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران درباره خط تولید این کیت های تشخیص گفت: کیتهای آزمایشگاهی نقش مهمی در تشخیص به موقع و زودرس بیماری ها دارد.

  وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در ایران گفت: در روزها و ماه های نخست اینکه کویید 19 وارد ایران شد قدرت تشخیص ما بسیار کم بود بنابراین وقتی بتوان تعداد آزمایش ها را افزایش داد و به موقع بیماری را شناسایی کرد و قرنطینه صورت بگیرد در کنترل بیماری موثر خواهد بود.

  رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: خوشبختانه در این بازدید که از شرکت نویان نگین پارسیان صورت دادیم شاهد تکنولوژی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از یک شرکت تولید کیت های تشخیص هورمونی

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از یک شرکت تولید کیت های تشخیص هورمونی