مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-20اقتصادي

منع تردد از مرز باشماق مریوان تا 15 اردیبهشت تمدید شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: محدودیت تردد از مرز رسمی باشماق مریوان تا 15 اردیبهشت تمدید شده است و اجازه تردد مسافران بدون مجوز از این مرز داده نخواهد شد.

- محمد ابراهیم زارعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرز باشماق مریوان از 6 اسفند سال گذشته در پی افزایش بسیار زیاد ورود مسافر و با توجه به بسته شدن چند مرز رسمی کشور به روی مسافران عراقی، با هدف جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته به استان، بسته شده است.

وی افزود: محدودیت تردد از این مرز در فواصل زمانی 2 هفته ای، انجام گرفت تا در صورت بهبود شرایط شیوع کرونا بازگشایی شود که این امر تاکنون اتفاق نیفتاده است و به همین دلیل همچنان بسته خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه این محدودیت تنها برای مسافران است، اضافه کرد: برای رانندگان ترانزیت عراقی هم برگه موقت تردد صادر نمی شود و آن ها اجازه ورود به داخل شهرهای استان را ندارند.

زارعی گفت: براساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا، با توجه به برگزاری آموزش مجازی مدارس در شرایط فعلی، موضوع حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز و نارنجی حداکثر با سه نفر و تنها در ساعات و روزهای آموزش، برای کنترل کیفیت آموزش انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تردد از مرز باشماق مریوان تا 15 اردیبهشت تمدید شد

منع تردد از مرز باشماق مریوان تا 15 اردیبهشت تمدید شد