مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-20پزشكي

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری مشهد درباره فوت پاکبان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد علت فوت پاکبان واکسینه شده مشهدی مثبت اعلام شدن تست pcr اعلام کرد اما مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در پی انتشار خبری مبنی بر فوت 2 پاکبان واکسینه شده خبرنگار ما صحت و سقم این خبر، علت فوت را از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیران روابط عمومی های معاونت خدمات شهری و مالی، پشتیبانی را دریافت کرده بودند، گفت: یک نفر از این پاکبانان به علت تصادف فوت کرده است و پاکبان دیگر نیز تست pcr وی مثبت اعلام شده است.

البته مهدی قلیان اول در گفت وگو با یکی دیگر از رسانه ها، جزییات بیشتری از این مسئله عنوان کرده و گفته بود: من اطلاع دقیقی از علت فوت این فرد ندارم اما شنیده ام که تست pcr این پاکبان مثبت اعلام شده است.

وی توضیح داده بود: واکسن وقتی تلقیح شود نتیجه تست کرونای فرد را مثبت نمی کند، باید بررسی کنیم که علت دقیق چه بوده اما این احتمال وجود دارد که فرد کرونا داشته و بی علامت بوده و واکسن را هم دریافت کرده اما بر اثر همان کرونا فوت شده باشد.

طبق اظهارات معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واکسنی که به پاکبانان زده شده به گروه های حساس(دارای سطح ایمنی پایین ) مانند بیمارانی که سرطان داشته اند یا تحت شیمی درمانی بوده اند هم تزریق شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری مشهد درباره فوت پاکبان

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری مشهد درباره فوت پاکبان