مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-20پزشكي

فوت 17 بیمار کرونایی طی فروردین ماه در شهرستان بناب


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: طی فروردین ماه جاری 17 بیمار کرونایی در بناب فوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید رضایی عصر امروز سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان بناب با بیان اینکه بر اساس اعلام ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز شهرستان بناب از دیروز رنگ قرمز کرونایی به خود گرفته است؛ افزود: هم اکنون 57 بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب بستری هستند که 19 نفر از آنها در تخت های مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود طی روزهای آتی شرایط سختی پیش رو داشته باشیم؛ تصریح کرد: کادر درمان نیز نسبت به روزهای قبل خسته تر هستند و اگر روند مبتلایان با این شرایط پیش رود، قطعاً تابستان وحشتناکی در انتظار همشهریان عزیز است.

این مسئول امور بهداشتی و درمانی شهرستان بناب سپس از تأمین داروهای مورد نیاز و ملزومات پزشکی و بهداشتی در بیمارستان بناب خبرداد و گفت: از لحاظ امکانات درمانی هیچ مشکل و کمبودی نداریم.

رضایی در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در میان خانواده ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی یادآور شد: تا زمانی که فرهنگ زندگی کرونایی را در بین مردم ایجاد نکنیم، نمی شود این ویروس را کنترل کرد و تا وقتی که احساس می شود خانواده ای عزیزی را به خاطر ابتلاء به شدیداً در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 17 بیمار کرونایی طی فروردین ماه در شهرستان بناب

فوت 17 بیمار کرونایی طی فروردین ماه در شهرستان بناب