مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-20اقتصادي

افتتاح 7 پروژه مدیریت پسماند با حضور جهانگیری در شهرستان ری


7 پروژه سازمان مدیریت پسماند روز سه شنبه و به مناسبت روز جهانی زمین پاک با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، عصر امروز هفت طرح سازمان مدیریت پسماند با حضور شهردار تهران و سایر مسؤولان در بخش کهریزک شهرستان ری افتتاح شد.

پروژه انتقال پساب تصفیه خانه شهر کهریزک به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه، مجتمع پردازش و بازیافت پسماندهای حجیم و ضایعات فضای سبز شهر تهران، سامانه کنترل و نظارت هوشمند ناوگان جمع آوری پسماندهای پزشکی، کاورهای نگهدارنده و محافظ مخازن جمع آوری پسماندهای شهری، کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی مجتمع پردازش و دفع آبعلی، اجرای طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی، سامانه پایش بو و ایستگاه هواشناسی مجتمع پردازش و دفع آرادکوه هفت طرحی هستند که امروز مورد بهره برداری قرار گرفتند.

جهانگیری در حاشیه این مراسم از بخش های مختلف مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از جمله نیروگاه برق زباله سوز بازدید کرد و با توضیحات مسؤولان در جریان روند کاری این مجتمع پردازش و بازیافت پسمامدهای شهری و پزشکی قرار گرفت.

همچنین استخر ذخیره پساب آرادکوه این مجتمع با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 پروژه مدیریت پسماند با حضور جهانگیری در شهرستان ری

افتتاح 7 پروژه مدیریت پسماند با حضور جهانگیری در شهرستان ری