مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-20سياسي

طغیان آفات در جنگل ها از تبعات خشکسالی در کشور


رییس سازمان جتگل ها خشکسالی را موجب طغیان آفات و بیماری در جنگل ها دانست.

- رییس سازمان جتگل ها خشکسالی را موجب طغیان آفات و بیماری در جنگل ها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در نشست مدیران حوزه معاونت آبخیزداری، مراتع و امور بیابان برنامه ریزی را نقشه راه برای دستیابی به اهداف سازمانی برشمرد و خاطرنشان کرد: این رویکرد باید در سازمان نهادینه شود زیرا برنامه ریزی برای انتخاب گزینه های مناسب در مسیر پیش رو بسیار مهم است.

رییس سازمان جنگل ها افزود: اقدامات قابل توجه ای در سال گذشته در قالب طرح 9در 99 در منابع طبیعی کشور صورت گرفته است و این طرح باید مورد بازنگری قرار گیرد و در بخش هایی که عقب ماندگی وجود دارد در سال 1400 دنبال شود.

منصور اقدامات آبخیزداری در حوزه زاگرس، حفاظت از جنگل های کشور، اتمام ممیزی مراتع، توسعه گیاهان دارویی و فعال سازی ایستگاه های تولید بذر و نهال، زراعت چوب و غیره را از برنامه های اولویت دار سازمان جنگل ها نام برد که در سال 1400 در کنار سایر فعالیت و اقدامات ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان جنگل ها نظارت و ارزیابی بر فعالیت های منابع طبیعی را امری بسیار مهم خواند و تاکید کرد که در کلیه امور منجمله در قرارداد با پیمانکاران باید نظارت کافی صورت بگیرد و به هیچ وجه نباید با سرعت بخشیدن به کارها کیفیت فدای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان آفات در جنگل ها از تبعات خشکسالی در کشور

طغیان آفات در جنگل ها از تبعات خشکسالی در کشور