مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-20سياسي

معاون اول رییس جمهور از کارکنان بهشت زهرا تجلیل کرد


کارکنان بهشت زهرا(س) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با تمام وجود برای خدمت رسانی به خانواده های درگذشتگان در صحنه حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، انجام شده است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در زمینه اقدامات انجام شده در طول شیوع بیماری کرونا توسط کارکنان این سازمان گفت: پس از دریافت این گزارش ها به این جمع بندی رسیدم که قدردانی در طی یک یادداشت از کارکنان این سازمان کافی نیست و باید در خدمت این عزیزان حاضر شده و مراتب قدردانی هیأت دولت جمهوری اسلامی را خدمت این زحمت کشان و بزرگواران اعلام کنم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه زمانی که یکی از هموطنان فوت می کند و با وجود اینکه نزدیکترین افراد متوفی تحت تأثیر هستند اما برای تدفین جرأت نزدیک شدن به جنازه عزیز از دست رفته خود را ندارند، ادامه داد: در چنین شرایط سختی گروهی اعلام آمادگی کردند و با تمام وجود در صحنه حضور یافتند.

جهانگیری تصریح کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا دفن فوت شدگان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و آیین های غسل و تدفین با توجه به منویات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با وجود چنین شرایط سخت کاری حتی یک نفر نیز از کارکنان بهشت زهرا و سالن های تطهیر جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست نداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور از کارکنان بهشت زهرا تجلیل کرد

معاون اول رییس جمهور از کارکنان بهشت زهرا تجلیل کرد