مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-20سياسي

تشکیل تیم نظارت بر مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از تشکیل تیم نظارت بر نحوه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: این تیم با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور هلال احمر، بسیج، بازرسی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و به صورت روزانه و مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی و اجرای الزامات محدودیت های هوشمند در سازمان های دولتی و سایر بخش ها نظارت خواهند داشت و به فوریت با هر گونه تخلف برخورد می کنند.

وی با انتقاد از تشکیل صف های نامنظم و ازدحام در مقابل فروشگاه های زنجیره ای افزود: با وجود تأکیدات فراوان ولی متأسفانه بازهم در مقابل برخی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای شاهد تشکیل صف های نامنظم و ازدحام برای دریافت اقلام اساسی مردم هستیم، سازمان صمت باید برای مدیریت و جلوگیری از تکرار چنین صحنه هایی سریعاً وارد عمل شود.

مصطفوی با قدردانی از همراهی و همکاری اصناف در طرح مدیریت هوشمند گفت: علیرغم اینکه اصناف در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند ولی به خوبی همکاری داشته اند و ستاد استانی راهکارهای حمایتی خود از اصناف از جمله در بحث مالیات و سرمایه در گردش را به ستاد ملی ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم نظارت بر مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی

تشکیل تیم نظارت بر مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی