مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-20پزشكي

آغاز واکسیناسیون کرونایی بیش از 3 هزار پاکبان اصفهانی


شهردار اصفهان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری این کلانشهر برای ایمنی در برابر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیش از سه هزار دُز واکسن به پاکبانان شهر و نیروهای عملیاتی شهرداری که در گروه های پرخطر قرار دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در خصوص آغاز واکسیناسیون پاکبانان اصفهانی اظهار کرد: با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و نیروهای حمل زباله و مواجهه آنان با زباله ها و پسماندهای عفونی و گروه های پرخطر، برای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید 19، تزریق واکسن کرونا برای این گروه ها در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون پاکبانان شهرداری اصفهان و کارگران سازمان پسماند برای ایمنی در برابر ویروس کرونا از فردا آغاز می شود.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از تجمع افراد با توجه به شرایط کرونایی، برای انجام واکسیناسیون سه محل در مناطق مختلف شهرداری در نظر گرفته شده است.

نوروزی تصریح کرد: پیش از این نیز تعداد 123 نفر از کارکنان سالن تطهیر و امور متوفیان، رانندگان خودروهای حمل متوفی و نیروهای پاکبان آرامستان باغ رضوان واکسینه شدند که از این تعداد 72 نفر از آنها دز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونایی بیش از 3 هزار پاکبان اصفهانی

آغاز واکسیناسیون کرونایی بیش از 3 هزار پاکبان اصفهانی