مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-20اقتصادي

درخواست73 پروژه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی /سرمایه گذار را سرگردان نکنیم


پروژه های مطرح برای سرمایه گذاری در کمیته جذب سرمایه گذاری ستاد توسعه خاوران بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مشیرالحق عابدی، معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ظهر سه شنبه در کمیته جذب سرمایه گذاری ستاد توسعه خاوران که در اتاق بازرگانی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: وزیر کشور به معاون اقتصادی وزارتخانه دستور داده است که دستورالعمل ستاد توسعه خاوران برای تمام استان های کشور ارسال شود و ظرف مدت یک ماه ستاد توسعه برابر این دستورالعمل در تمامی استان ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک موفقیت ویژه برای خراسان جنوبی است، گفت: قطعاً همکاران در سازمان های صمت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی که پیشخوان اقتصادی هستند ارتباطاتی با استان هایی که قرار است ظرف یک ماه این دستورالعمل را تهیه کنند، داشته اند.

عابدی ادامه داد: در جلسات گذشته دستورالعمل ابلاغی، توسط استاندار خراسان جنوبی بررسی شد ولی هنوز نیاز به بررسی و اصلاح دارد و بعد از تصویب نهایی در ستاد توسعه خاوران کارسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما برنامه ویژه ای را برای کمیته جذب سرمایه گذاران ستاد توسعه خاوران در دستور کار داریم، افزود: بعد از اینکه کمیته فرصت ها و پتانسیل های ستاد به کلان طرح ها رسیدگی و آن را مورد بررسی قرار دادند، معرفی سرمایه گذاران و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست73 پروژه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی /سرمایه گذار را سرگردان نکنیم

درخواست73 پروژه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی /سرمایه گذار را سرگردان نکنیم