مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-20پزشكي

مکمل های غیرمجاز تعادل هورمونی زنان را برهم می زند


نایب رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه بااشاره به افزایش مصرف مکمل های غیرمجاز بین بانوان، گفت: با مصرف داروهای غیر مجاز تعادل هورمونی زنان برهم خورده و همین امر باعث بروز بیماریهایی در آنها خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه بااشاره به افزایش مصرف مکمل های غیرمجاز بین بانوان، گفت: با مصرف داروهای غیر مجاز تعادل هورمونی زنان برهم خورده و همین امر باعث بروز بیماریهایی در آنها خواهد شد.

دکتر نازنین آرین در گفت و گوی زنده اینستاگرامی با موضوع دوپینگ و عوارض آن در ورزشکاران که با همکاری هیات پزشکی ورزشی استان های کرمانشاه و بوشهر برگزار شد، با بیان اینکه دوپینگ یعنی استفاده از ماده ای که توان و انرژی فرد را چند برابر کند، اظهارکرد: استفاده از دوپینگ در ورزشکاران رقابت سالم بین آنها را خدشه دار می کند.

وی افزود: کافیین ها یکی از شایع ترین مواد محرک در دنیا محسوب می شوند که در کنار تیین ها(چای ها) مصرف آنها بسیار بالاست، درحالی که همین کافیین ها جزو لیست مواد ممنوعه قرار دارند، لذا ورزشکاران باید در مصرف آنها دقت داشته باشند.

نائب رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین گاها می بینیم که یک ورزشکار به دلیل یک بیماری و یا آسیب دیدگی به پزشک مراجعه می کند و چون پزشکی که به آن مراجعه کرده، پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکمل های غیرمجاز تعادل هورمونی زنان را برهم می زند

مکمل های غیرمجاز تعادل هورمونی زنان را برهم می زند