مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-20سياسي

91 درصد از نسخ پزشکی در مراکز درمانی زنجان الکترونیکی است


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در بیش از 91 درصد از مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی استان زنجان صدور نسخ پزشکی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اجتماعی و فرهنگی در محل استانداری زنجان، به استقرار سامانه نسخه نویسی الکترونیکی در موسسات و مراکز درمانی و داروخانه ها اشاره کرد و گفت: این طرح مشکلات و موانعی دارد که باید رفع شود.

وی اظهار کرد: نسخه الکترونیک از سال های گذشته در سازمان تامین اجتماعی و حوزه درمان آن مطرح شده بود که از اواخر سال 95 بحث حذف دفترچه ها در مراکز ملکی آغاز شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: در مراکز ملکی سازمان مدت ها است که از دفترچه استفاده نمی شود و همه خدمات به صورت الکترونیکی است.

محمدی تاکید کرد: در بیش از 91 درصد از مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی صدور نسخ پزشکی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

در ادامه این جلسه مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: آخرین اقدام آگاهانه فرد برای از بین بردن خود را خودکشی می گویند و اگر این اقدام منجر به مرگ شخص شود خودکشی نام می گیرد.

مهرداد ستاره ابراز داشت: علل خودکشی یک علل آسیب شناختی و روانی است که شامل بیماری های روانی و بیماری های جسمی مزمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 درصد از نسخ پزشکی در مراکز درمانی زنجان الکترونیکی است

91 درصد از نسخ پزشکی در مراکز درمانی زنجان الکترونیکی است