مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-20پزشكي

توسعه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های آموزشی، توسعه و گسترش آموزش مجازی در سطح دانشگاه را از مهمترین راهبردها و اقدامات دانشگاه برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعطیل شد، یادآور شد: در این مدت کلاس های دانشجویان پزشکی و سایر دانشجویان به شکل مجازی برگزار شده و اگرچه ممکن است برگزاری این کلاس ها به صورت مجازی تا حدی کیفیت آموزش را کاهش دهد، اما برگزار شدن آن به این شکل بهتر از تعطیلی کلاس هاست.

وی اضافه کرد: می توانیم بگوییم با مجازی برگزار کردن کلاس های بالینی، توانسته ایم کیفیت آموزش را بین 60 تا 70 درصد حفظ کنیم.

صدوقی درباره نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه در سال گذشته توضیح داد: خوشبختانه همه امتحانات به صورت مجازی برگزار شد و سامانه هایی که برای این موضوع در نظر گرفته شده اند به خوبی اجرا شده است و امتحانات تمامی دروسی که سال گذشته ارایه شد، به صورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حتی برای کلاس های عملی دانشجویان نیز کلاس های مجازی تشکیل شده است، افزود: یعنی اینکه استادان از کارهای عملی خود که در آزمایشگاه ها انجام می دهند، فیلم های آموزشی تهیه می کنند و در اختیار دانشجویان قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

توسعه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی