مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-20سياسي

نامه 100 نماینده مجلس به آیت الله جنتی


نماینده مردم نجف آباد در مجلس از نامه 100 نفر از نمایندگان به دبیر شورای نگهبان درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: تعداد 100 نفر از نمایندگان در نامه ای در باره ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مطالبی را مطرح کردند.

متن نامه به شرح زیر است:حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان سلام علیکم با احترام و با تبریک ایام ماه پربرکت رمضان، به عرض می رساند مجلس شورای اسلامی طی چهار ماه گذشته با همکاری برخی اعضای شورای نگهبان و بعد از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و با هدف ساماندهی ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و اجرای سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نهایت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را به تصویب رساند.

خوشبختانه مصوبه مجلس شورای اسلامی با یک رفت و برگشت با رای قاطع فق ها و حقوقدانان شورای نگهبان به تایید آن شورا رسید، اما پس از چند روز از زمان تایید مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان، هیات عالی نظارت مجمع با اعلام سه ایراد تلاش نمود مانع نهایی شدن قانون مصوبه مجلس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 100 نماینده مجلس به آیت الله جنتی

نامه 100 نماینده مجلس به آیت الله جنتی