مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-20سياسي

رابطه با همسرتان را اینگونه تقویت کنید/راهکارهای حفظ روابط زناشویی


پس از گذشت چند سال از زندگی های مشترک زناشویی خیلی ها تصور می کنند که روابطشان عادی شده و روال منطقی زندگی اینطور است در حالیکه زندگی مشترک چون یک بنای چند ساله نیاز به مرمت و بازسازی دارد تا زوجین شور و هیجان اولیه را همیشه حفظ کنند.

- :بسیاری از زوجین وقتی پای درد و دل هایشان می نشینیم، مکرر می گویند که دیگر از ابتدای زندگی شان  گذشته و همه چیز روال معمول خود را طی می کند.

به طور مثال زوج هایی که بیش از پنج سال است ازدواج کرده اند و به یک روتین و روال عادی زندگی خورده اند و مثل خیلی چیزهای عادی زندگی شان همچون مسواک، میز و صندلی و دیگر وسایل خانه به همسرشان هم نگاه می کنند، در حالیکه همه زوجین اگر تفکر کنند و به روزهای ابتدایی زندگی فکر کنند قطعا چیزهایی به یادشان می آید که کمتر بعد از آن تجربه کرده اند.

بنابراین همه زندگی های مشترک پس از چند سال نیاز به بهبود روابط دارد مثل یک بنای چند سال ساخت که با گذر زمان گرد و خاک می گیرد و نیاز به مرمت دارد، روابط عاطفی نیز باید بازسازی شود تا دچار زنگار، کسلی و رخوت و از بین رفتن شور و هیجان نشود.

الان با خیلی از جوان ها که صحبت کنیم و بپرسیم چقدر در طول روز به همسرتان می گویید که دوستش دارید ، برخی می گویند که اوایل ازدواج گفته اند و برخی نیز می گویند مگر هنوز پس از چند سال باید بگوییم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه با همسرتان را اینگونه تقویت کنید/راهکارهای حفظ روابط زناشویی

رابطه با همسرتان را اینگونه تقویت کنید/راهکارهای حفظ روابط زناشویی