مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-20ورزشي

خرید جنجالی آبی ها ترکیب استقلال را به هم ریخت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد نادری دفاع چپ تیم استقلال که پس از تغییر در کادر فنی این تیم از بازی مقابل فولاد با شرایطی متفاوت در لیگ برتر، - درخشش محمد نادری در دیدار های اخیر تیم استقلال مشخص کرد این بازیکن تا چه اندازه نسبت به همتای کراواتش بهتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد نادری دفاع چپ تیم استقلال که پس از تغییر در کادر فنی این تیم از بازی مقابل فولاد با شرایطی متفاوت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در میادین مسابقه حضور پیدا کرده در این مدت به اندازه ای درخشید که توانست کادرفنی را مجاب کند از هرویه میلیچ در پست دفاع راست استفاده کنند.

پیش از این انتظار می رفت کادر فنی استقلال از سید احمد موسوی در دفاع راست و وریا غفوری به عنوان وینگر راست استفاده کنند اما به واسطه درخشش محمد نادری در جناح چپ و مهدی قائدی به عنوان وینگر چپ جایی برای این کروات در سمت چپ کادر فنی استقلال باقی نماند.

حالا کادر فنی با تغییر پست، این بازیکن کروات را به سمت راست برده و از میلیچ کنار وریا غفوری استفاده کرد.

در واقع محمد نادری ثابت کرد برخلاف آنچه در نیم فصل اول درباره حضورش در استقلال عنوان می شد این بازیکن یکی از خریدهای خوب باشگاه در فصل تابستانی نقل و انتقالات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید جنجالی آبی ها ترکیب استقلال را به هم ریخت!

خرید جنجالی آبی ها ترکیب استقلال را به هم ریخت!