مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-20ورزشي

رمزگشایی از مشکلات باشگاه سایپا/ علت سکوت بیست هفته ای ابراهیم صادقی چه بوده است؟


اکنون که باشگاه سایپا در آستانه تغییرات فنی قرار دارد، ابراهیم صادقی نکاتی را درباره ابتدای فصل مطرح کرده است که می تواند ابهامات زیادی را از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به دنبال نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا و قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر، نقل و انتقالات شکست است؟ سایپا سال گذشته به دلیل کسب نتایج دور از انتظار و ضعیف تنها با 2 امتیاز اختلاف نسبت به تیم پارس جنوبی در رتبه چهاردهم قرار گرفت و از سقوط فرار کرد و امسال شرایطی مشابه لیگ نوزدهم دارد.

انتظار می رود صادقی به این موضوع شفاف پاسخ بدهد چرا پس از جذب نشدن نفرات مدنظر خود، اقتدار و اعتماد به نفس لازم برای اعمال نظر و تاکید بر لیست پیشنهادی اش را نداشت و چشم بسته به انتخابات پر حرف و حدیث رحیمی در جذب بازیکن تن داد؟ نکته مهم این است که صادقی با وجود عملکرد ضعیف در فصل گذشته، امسال با قراردادی دیگر که مبلغ بالایی هم دارد، برای ادامه همکاری به توافق رسید.

 اکنون این سوال هم مطرح است آیا چنین قراردادی یکی از عوامل سکوت صادقی نسبت به روند جذب بازیکن در ابتدای فصل بود یا ماجرا به گونه ای دیگر است؟ یکی دیگر از نکات عجیب در نقل و انتقالات پیش از شروع لیگ بیستم، خار ج شدن تیم کارشناسی سایپا از فرآیند انتخاب بازیکنان و بی اطلاعی از چگونگی مذاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از مشکلات باشگاه سایپا/ علت سکوت بیست هفته ای ابراهیم صادقی چه بوده است؟

رمزگشایی از مشکلات باشگاه سایپا/ علت سکوت بیست هفته ای ابراهیم صادقی چه بوده است؟