مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-20دانش

کار ماندگار دانشگاه ها قرارداد هایی است که برای حل مسائل با بخش های صنعت منعقد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره فعالیت های تأثیر گذار دانشگاه ها در حوزه تولید در سالی که گذشت، - وزیر علوم تحقیقات فناوری گفت: کار تأثیر گذار و ماندگار دانشگاه ها در حوزه تولید قرارداد هایی است که برای حل مسائل با بخش های مختلف صنعت منعقد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره فعالیت های تأثیر گذار دانشگاه ها در حوزه تولید در سالی که گذشت، گفت: آنچه که در بخش تولید برعهده دانشگاه ها قرار دارد، انتقال فناوری ها و دانش به تولید است.

در این زمینه تلاش شده است تا از طریق تقویت شرکت های دانش بنیان و کمک به بخش تحقیق و توسعه صنایع قرارداد های متعدد با بخش های مختلف منعقد شود.

وی ادامه داد: همچنین سعی شده دانشگاه ها و مراکز علمی از طریق ارائه مشاوره به حل مسائل و مشکلات بخش تولید کمک کنند.

وزیر علوم تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان ما به شکل های مختلف مورد حمایت بوده و برخی از این شرکت ها، تولید کننده نیز هستند به گونه ای که ما تولید کننده دستگاه های بسیار پیشرفته علمی در شرکت های دانش بنیان داریم.

وزیر علوم با بیان اینکه کار تأثیرگذار و ماندگار دانشگاه ها در حوزه تولید بیشتر قرارداد هایی است که برای حل مسائل و مشکلات با بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار ماندگار دانشگاه ها قرارداد هایی است که برای حل مسائل با بخش های صنعت منعقد می شود

کار ماندگار دانشگاه ها قرارداد هایی است که برای حل مسائل با بخش های صنعت منعقد می شود