مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-20پزشكي

هشدار متخصصان آلمانی درباره تأثیر همه گیری بر مبتلایان به سرطان


متخصصان علوم پزشکی در آلمان با توجه به وضعیت کنونی و فشار موجود بر سیستم درمانی در اثر همه گیری کرونا نسبت به تشخیص دیرهنگام سرطان هشدار داده و روند درمان این بیماران را در خطر می بینند.

- متخصصان علوم پزشکی در آلمان با توجه به وضعیت کنونی و فشار موجود بر سیستم درمانی در اثر همه گیری کرونا نسبت به تشخیص دیرهنگام سرطان هشدار داده و روند درمان این بیماران را در خطر می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان انگلیسی نیز در همین رابطه از بزرگترین تهدید برای ادامه روند تحقیقات مرتبط با سرطان خبر می دهند.

مرکز پژوهش های سرطان در آلمان، انجمن سرطان آلمان و یک سازمان مرتبط دیگر در این کشور با توجه به شمار مبتلایان به کرونا و وضعیت حاکم بر بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان ها، نسبت به فروپاشی سیستم تشخیص، مراقبت و تأمین نیازهای بیماران سخت هشدار می دهند.

به گفته این سازمان ها، پیامدهای طولانی مدت این وضعیت برای بیمارانی که اکنون امکان درمان به موقع آنها فراهم نیست، هنوز قابل پیش بینی نیست.

بنا بر برآورد کارشناسانِ این سازمان ها، در آینده کشور با بیماران بسیاری روبرو خواهد بود که بیماری سرطان در آنها خیلی دیر تشخیص داده شده و به همین خاطر شانس بهبودی آنها هم کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار متخصصان آلمانی درباره تأثیر همه گیری بر مبتلایان به سرطان

هشدار متخصصان آلمانی درباره تأثیر همه گیری بر مبتلایان به سرطان