مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-20اقتصادي

واردات واکسن به شرط لغو پیش خرید دیگران


واردکنندگان می گویند هنوز مذاکرات برای واردات واکسن قطعی نشده اما امیدوارند تا خرداد بخشی از نیاز واکسن کشور تامین شود.

- واردکنندگان می گویند هنوز مذاکرات برای واردات واکسن قطعی نشده اما امیدوارند تا خرداد بخشی از نیاز واکسن کشور تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: سازمان غذا و دارو از صدور مجوز برای 3 شرکت بخش خصوصی واردکننده دارو خبر داده، یعنی حالا به جز 2 واردکننده ای که نمایندگی بهارات هند و آسترازنکا را دارند، این 3شرکت، مذاکراتشان را برای دریافت نمایندگی از تولیدکنندگان روسی، چینی و .

آغاز کرده اند.

این در حالی است که پیش از این در تیر و آذر سال گذشته، 2 فراخوان از سوی سازمان غذا و دارو برای مشارکت بخش خصوصی در زمینه واردات واکسن داده شده بود که از سوی این شرکت ها مورد استقبال قرار نگرفت و معدود درخواست هایی هم که شد، منتهی به واردات واکسن نشد.

اسفند 99 با فراخوان سوم وزارت بهداشت نه تنها بخش خصوصی که به گفته وزیر بهداشت ماست فروش، سیمان فروش و پلاسکوفروش هم درخواست دریافت مجوز واکسن دادند.

در نهایت هم هفته گذشته تنها برای 3 شرکت مجوز واردات صادر شد و تمرکز بر تحقق واردات واکسن در نیمه اول امسال است؛ هر چند که به تأکید بخش خصوصی زمان طلایی دریافت واکسن در سال 2020 از دست رفته، اما همچنان امیدواری هایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات واکسن به شرط لغو پیش خرید دیگران

واردات واکسن به شرط لغو پیش خرید دیگران