مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-20اقتصادي

مبارزه با قاچاق کالا از مصادیق مهم مانع زدایی و پشتیبانی از تولید است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک مبارزه با قاچاق کالا را از مصادیق مهم مانع زدایی و پشتیبانی از تولید دانست و گفت تحقق مبارزه با قاچاق کالا، - ایسنا/تهران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک مبارزه با قاچاق کالا را از مصادیق مهم مانع زدایی و پشتیبانی از تولید دانست و گفت تحقق مبارزه با قاچاق کالا، علاوه بر ایجاد بستر امن برای سرمایه گذاری، خود به نوعی مانع زدایی محسوب می شود و پشتیبان مؤثری برای رونق حوزه تولید است.

حمیدرضا خدایی راد عصر سه شنبه 31 فروردین ماه بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا برای اجرای مطلوب شعار سال در دستور کار قرار گرفته و امسال دستگاه های متولی باید عملکرد قابل قبول تری نسبت به سال گذشته ارائه دهند.

وی ادامه داد: به هر میزان که بتوانیم حجم ورود کالای قاچاق را کاهش دهیم و فرهنگ سازی برای استفاده از کالاهای داخل و نه به کالای قاچاق را در جامعه نهادینه کنیم، به همان اندازه به رونق تولید و رفع موانع کمک کرده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه ادارات به ویژه نیروی انتظامی و دستگاه های متولی امر صنعت، امسال نقش پررنگی در پشتیبانی از تولید دارند که باید کماکان وظایف خود را در مسئله مبارزه با قاچاق جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا از مصادیق مهم مانع زدایی و پشتیبانی از تولید است

مبارزه با قاچاق کالا از مصادیق مهم مانع زدایی و پشتیبانی از تولید است