مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-20اقتصادي

افزایش 14 درصدی مصرف آب در یزد /مدیریت منابع آبی در گرو عزمی همگانی است


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از افزایش 14درصدی میزان مصرف آب در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان یزد خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اصغر ریاضتی ظهر امروز در جریان دیدار با فرماندار مهریز، بحث مدیریت مصرف آب را ضروری دانست و اظهار کرد: برای مقابله با مشکل کم آبی و افزایش فرهنگ مدیریت مصرف ، لازم است فرمانداری ، شهرداری و دیگر ادارات همکاری و هماهنگی لازم را با این شرکت داشته باشند.

  وی افزود: با توجه به تعداد زیاد روستاهای تحت تاثیر خشکسالی در این شهرستان ، نیازمند همکاری دستگاه های شهرستان در راستای تامین تانکرهای آب رسان ثابت و سیار می باشیم  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده از لوازم کاهنده مصرف و تاثیر آن در بحث مدیریت مصرف، گفت: ضروری است تا قبل از فرا رسیدن فصل تابستان، تمامی ادارات به لوازم کاهنده از قبیل پرلاتور و سایبان کولر مجهز شوند.

وی خاطرنشان کرد: مصرف آب استان یزد در فرودین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

ریاضتی تصریح کرد: وجود انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان و هدر رفت آب به دلیل شکستگی شبکه آبرسانی در پی فعالیت پیمانکاران شرکت گاز را از مشکلات  شهرستان مهریز عنوان کرد که باید اقدامات لازم در راستای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی مصرف آب در یزد /مدیریت منابع آبی در گرو عزمی همگانی است

افزایش 14 درصدی مصرف آب در یزد /مدیریت منابع آبی در گرو عزمی همگانی است