مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20پزشكي

فوت 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 4 بیمار بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر 62 بیمار با شرایط بحرانی در بخش های مراقبت ویژه در مراکز درمانی استان تحت مراقبت هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 4 بیمار بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: در حال حاضر 62 بیمار با شرایط بحرانی در بخش های مراقبت ویژه در مراکز درمانی استان تحت مراقبت هستند.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مجید شیرانی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 811 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده اند که از این تعداد 156 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: اکنون 530 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 438 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 4 بیمار بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: مجموع فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری

فوت 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری