مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-20سياسي

محمدیاری: با هرگونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط لازم برای استفاده همه اقشار از واکسن باید در اسرع وقت فراهم شود، تاکید کرد: با هر گونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط لازم برای استفاده همه اقشار از واکسن باید در اسرع وقت فراهم شود، تاکید کرد: با هر گونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا و ویروس جدید در جهان تاکنون به 142میلیون و 714 هزار و 73 نفر رسیده است و مرگ 3 میلیون و 43 هزار و 223 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تایید شده است، همچنین بنابر تازه ترین آمارها تاکنون عده زیادی نیز مبتلا به این بیماری شده اند آنچه که مسلم است و طی یک صد سال اخیر برای جامعه بشری ایجاد شده است همین ویروس منحوس کرونا است.

آنچه که مهم است مقابله با آن نیازمند به برنامه همه جانبه و جامع دارد و آنچه در مقطع کنونی اذهان جامعه را درگیر کرده است موضوع واکسن این بیماری است.

وی افزود: لازم است وزارت بهداشت اعتمادسازی لازم برای استفاده مردم از واکسن های ایرانی را به درستی انجام دهد و البته شرایط لازم برای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: با هرگونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود

محمدیاری: با هرگونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود