مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-20ورزشي

دولت از کشاورزان حمایت کند


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات محصولات کشاورزی گفت که دولت خرید تضمینی و حمایت از کشاورزان را در برنامه خود قرار دهد.

- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات محصولات کشاورزی گفت که دولت خرید تضمینی و حمایت از کشاورزان را در برنامه خود قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با تقدیر از حضور پرافتخار 4 تیم فوتبال و نماینده کشورمان در بازی های آسیایی و با آرزوی پیروزی های بیشتر برای همه آن ها به ویژه تیم تراکتور، یاد و خاطره سردار حجازی یار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

میرتاج الدینی در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت، گفت: حمایت از تولید کشاورزان باید به صورت همه جانبه باشد، باید کود و نهاده های دامی موردنیاز تامین شده و مدیریت لازم برای بازار و اعمال سیاست های حمایتی در پشتیبانی از محصولات کشاورزی باشد.

گاهی تولید محصولات کشاورزی بیش از نیاز داخلی است و تولیدات در دست کشاورزان زحمتکش باقی می ماند بنابراین دولت باید خرید تضمینی و حمایت از کشاورزان را در برنامه خود قرار دهد.

وی در پایان گفت که گندم یک کالای استراتژیک برای کشور است، خرید تضمینی با نرخ عادلانه و منصفانه موجب پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از کشاورزان حمایت کند

دولت از کشاورزان حمایت کند