مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-20سياسي

کوهساری: مجلس از مفاد سند راهبردی ایران و چین آگاه نشد


یک عض وکمیسیون عمران مجلس با اشاره به امضای سند راهبردی همکاری میان ایران و چین، گفت: هیچ گاه در مورد محتوای آن صحبتی نشده و مجلس از مفاد آن آگاه نشد.

- یک عض وکمیسیون عمران مجلس با اشاره به امضای سند راهبردی همکاری میان ایران و چین، گفت: هیچ گاه در مورد محتوای آن صحبتی نشده و مجلس از مفاد آن آگاه نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: هفتم فروردین ماه امسال، سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین به امضای وزرای خارجی دو کشور رسید، سندی 25 ساله که هیچ گاه در مورد محتوای آن صحبتی نشده و مجلس از مفاد آن آگاه نشد، سندی که در پنج برنامه آینده کشور باید مدنظر قرار گرفته و موافقت نامه ها و قراردادهای بین دو کشور بر اساس آن منعقد خواهد شد، قطعا این سند محاسن زیادی برای کشورمان خواهد داشت و ما با انعقاد سند راهبردی با این کشور و کشورهای دیگر نظیر هند و روسیه موافقیم.

وی افزود: اما مجلس باید از محتوای این سند و سایر اسناد این چنینی آگاه باشد و شأن و جایگاه مجلس باید حفظ شود، با توجه به فرمایش امام (ره) مجلس باید در راس امور باشد، این موضوع در رابطه با مذاکرات وین نیز به همین شکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهساری: مجلس از مفاد سند راهبردی ایران و چین آگاه نشد

کوهساری: مجلس از مفاد سند راهبردی ایران و چین آگاه نشد