مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-20سياسي

برگزاری مراسم شب های قدر همراه با رعایت همه پروتکل های بهداشتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای برگزاری مراسم شب های قدر باید رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت های قرآنی استان با همکاری دستگاه های مختلف از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری فعالیت های قرآنی به مؤسسات قرآنی در استان کار بسیار مهمی است خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای در واگذاری امور به مردم است و غالب برنامه ها در فضای مجازی و در شبکه های اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برنامه های دستگاه های مختلف در حوزه قرآنی را تشریح کرد و ادامه داد: با هم افزایی صورت گرفته برنامه های متنوعی در استان در حال برگزاری است و امیدواریم مردم بتوانند بهره لازم را از این برنامه ها ببرند.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه های شب های قدر اضافه کرد: در شب های قدر امکان برگزاری مراسم به مدت دو ساعت در فضای باز با رعایت همه پروتکل های بهداشتی فراهم است.

طاهری تصریح کرد: باید تلاش شود که برگزاری این مراسم در فضای باز با رعایت حداکثر شیوه نامه ها کمترین خطر را داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شب های قدر همراه با رعایت همه پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسم شب های قدر همراه با رعایت همه پروتکل های بهداشتی