مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-20سياسي

زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری تعویق نمی افتد


معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای اعلام کرد آزمون ارتقاء دستیاری در موعد مقرر و در تیرماه 1400 برگزار می شود؛ زیرا در صورت تاخیر در برگزاری این آزمون، - معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای اعلام کرد آزمون ارتقاء دستیاری در موعد مقرر و در تیرماه 1400 برگزار می شود؛ زیرا در صورت تاخیر در برگزاری این آزمون، آسیب زیادی به آموزش پزشکی وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حق دوست در نامه ای معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی در خصوص استعلام زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه اعلام کرد: آزمون های ارتقاء دستیاری و گواهینامه در موعد مقرر و در تاریخ های 17، 18 و 19 تیرماه 1400 برگزار می شوند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نامه یادآور شده است که با توجه به اهمیت کلیدی حفظ کیفیت نظام آموزشی، محافظت از ترتیب بهم پیوسته ارزشیابی های آموزش بالینی: ارتقاء/ گواهینامه و دانشنامه، موضوع بسیار ضروری ورود بهنگام فارغ التحصیلان بالینی به نظام سلامت و ارائه خدمات بالینی به ویژه در شرایط بحرانی کنونی از اهمیت حیاتی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هر گونه تاخیر در مجموعه آزمون های ارتقاء/ گواهینامه و دانشنامه منجر به آسیب جبران ناپذیر به ارائه خدمت در نظام سلامت، مراکز آموزشی درمانی و سایر بیمارستان های کشور و همچنین اختلال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری تعویق نمی افتد

زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری تعویق نمی افتد